Den gode starten på sesongen med i overkant av tredve spelarar held fram. 32 spelarar var med på onsdagens SkOlsen Fourball. I fourball så er det den beste scoren på laget som vert teljande på kvart hol. Isak Husøy og Thomas Hjelseth nytta denne speleforma til det fulle og vant på -8. To slag kom Peder Barstad og Rune Strømmen. På tredjeplass var det Sveinung Aasen og Kai-Are Strande som gjekk på -5.
Heile resultatlista finn de her.

Peder Barstad, Isak Husøy (vinnarlaget, Thomas Hjelseth (vinnarlaget), Sveinung Aasen og Kai-Are Strande